tirsdag 6. januar 2009

Norskfaget og blogging

Forholdet mitt til det norske språket går ikke så langt tilbake. Jeg har bare snakket norsk siden jeg flyttet hit som gjør det at norsk faget er ikke det faget jeg mestrer best. Siden jeg er Tsjetsjener og snakker et helt annet språk hjemme enn norsk, vil jeg si at jeg klarer meg bra!
Bloggingen i norsk faget er veldig nytt for meg. Her må man være mer forsiktig med hva man skriver og hvordan man uttrykker seg på, siden andre mennesker har tilgang og mulighet til å se alt det jeg skriver ned. Det kommer til å være utfordrende ettersom her er det også mulighet for andre å kritisere på hva jeg mener og syns, men det er noe jeg må lære meg å venne til, for alle har jo forskjellige meninger og synsvinkler. Jeg syns det å kombinere IT med norsk faget på denne måten er en strålende ide.

Bildet er hentet fra: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/50/506/506544/eleSAKv2_1184754206.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar